Nem az egyszerűbb utat választották egy 80-as évekbeli Porsche 911-es akkumulátoros-elektromos átépítéséhez, hanem a jobb megoldást: egy BMW i3s teljes hajtását építették be a sportkocsiba, így fékenergia-visszatermelés és villámtöltés (50 kilowatt) is könnyíti a használatot. Mivel a BMW elektromos rendszere integrált, a hajtással együtt a kényelmi extrákat is átvették, tehát ott az iDrive vezérlő az ülések között, klímaberendezés gondoskodik az utasok kényelméről, és a navigáció sem hiányzik, illetve blokkolásgátló és menetstabilizáló is van a fedélzeten.
Nem közölték az átalakítás árát, de azt igen, hogy egy motor nélküli autót vettek alapul. A karosszérián dolgozni kellett egy kicsit, és mivel ez a reális szituáció egy 30-40 éves kiindulási alapnál, egyedileg fogják minden esetben megállapítani a végösszeget. De mit is kap az ügyfél? A BMW 42,2 kilowattóra kapacitású akkumulátora 200 kilométert meghaladó hatótávolságot biztosít a sportkocsinak. A 184 lóerő per 270 newtonméter teljesítményű hajtómotor ugyanazt tudja, mint a 80-as évek elején a 911-es eredeti bokszermotorja, a gyorsulást 100 kilométeres sebességre 6,8 másodperc alatt tudja le a Modern Classics elektromos Porsche 911-ese, a csúcssebesség elektronikusan korlátozott, 160 kilométer óránként.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.