A terjeszkedő szervezet hazánkon kívül Belgiumban, Csehországban, Franciaországban, Németországban, Izraelben, Olaszországban, Hollandiában, Lengyelországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van jelen.
Az EPRF jelentős üzletszervezési feladatokat lát el, összefogva a tagországokban működő egyes vállalkozások ügyfeleit. Működésével lehetőséget teremt arra, hogy egy több európai országban jelenlévő multinacionális cég egységesítse pr-tevékenységét azáltal, hogy mindenütt az EPRF tagvállalataival dolgoztat.
A tagság meghívásos alapon épül fel. Egyik kritérium, hogy a tag tevékenységében, ügyfélkörében hangsúlyos részt képviseljen az IT-szektor. További feltétel, hogy nem lehet nemzetközi vállalkozás hazai leánya, és tulajdonosai az adott országban élő magánszemélyeknek kell lenniük. Ezek a jellemzők ráillenek a Gold-ra, emellett a szakmai munkában eddig elért eredmények miatt esett választásunk erre az ügynökségre − nyilatkozta Ralf Riba, az alapító német BusinessTalk GmbH vezetője.
Az ügyfelek ezentúl egész Európában szervezni tudják a pr-, reklám- és marketingtevékenységüket a Gold-on keresztül – tette hozzá a cég ügyvezetője, Szabó Mónika.
Az EPRF tagjai saját országukban olyan vállalatok sajtóképviseletét látják el, mint például a Creative, a RICOH, a HITACHI, a SKY Europe, az Olympus, a Lexmark vagy a Genius. A Gold Communications e cégek körét többek között a 3M, az Acer és a Hama ügyfelekkel egészíti ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.