Erről Erdei János, a büki Birdland Resort & Spa igazgatója beszélt a Világgazdaságnak a Magyar Szállodaszövetség és a Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolai Karának közös rendezésű konferenciáján. A turisták várhatóan ritkábban utaznak, s ez alatt az idő alatt minőségi szálláshelyet és kiszolgálást igényelnek.
Ez utóbbiban a magyar szállodaipar és vendéglátás nem éppen erős, annak ellenére, hogy egy turista benyomásait 80 százalékban a személyzet és csak 20 százalékban a környezet és felszereltség határozza meg – hangsúlyozta lapunknak a szakember.
A benyomás pedig meghatározó, hiszen ezek alapján ajánlanak egy-egy desztinációt, illetve hotelt másoknak. Azok a szolgáltatók, amelyek ezt nem veszik figyelembe, s képtelenek a vendégek megtartására, a gazdasági körülmények hatására tömegével mehetnek tönkre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.