"A McDonald’s vásárlói talán nem vesznek bútort mostanában, de azért éhesek" – összegezte a Reutersnek Brian Durkin, a cég kínai fejlesztésekért felelős menedzsere. Durkin szerint az új szolgáltatások, például az éjjel-nappali kiszolgálás, az olcsó menük egyensúlyban tartják az étteremláncot a válság ellenére is.
Az étteremlánc – riválisaihoz hasonlóan – érezhetően profitál a válságból, januárban a cég 7,1 százalékkal növelte eladásait világszerte. A McDonald’s két hete kezdett intenzív kampányba Kínában, amelynek részeként legtöbb terméküket a tíz évvel ezelőtti áron adják. A menedzser tájékoztatása szerint három év alatt ötszáz üzletet nyitnak az ázsiai országban, egységenként ötven-hatvan fős személyzettel. Globálisan a vállalat idén 175 új egységet indít el és tízezer fővel növeli jelenlegi hatvanezres állományát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.