A Toyota ma nyilvános tesztelést végez, amelyet az interneten is közvetít, hogy ezzel cáfolja David W. Gilbert állításait - jelenti az AFP.
A Southern Illinois University professzora mintegy 30 éve foglalkozik elektronikai rendszerek hibáinak elhárításával és azt állítja, tervezési hiba okoz akaratlan gyorsulást a japán autógyár egyes modelljeinél.
A szakértő a gázpedál hibákkal kapcsolatos kongresszusi bizottsági meghallgatáson úgy nyilatkozott, hogy kísérletei során képes volt reprodukálni azt az elektromos hibát, amely a gyorsulást okozta. A Toyota viszont állítja, hogy az elektronikus irányító rendszer nem hibás és a professzor által említett állapot a való életben szinte biztosan nem fordul elő, az kizárólag kísérleti körülmények között állítható elő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.