Sikeresnek bizonyult a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében immár hatodik alkalommal megvalósult Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő akció, ugyanis a kampány összesen több mint 79 ezer vendégéjszakát generált, ami 11 százalékos növekedésnek felelt meg az előző kampányidőszakban regisztrálthoz képest.
A 2011. november 15-től 2012. március 31-ig tartó BWI akció célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai úti cél népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. A lényege az volt, hogy a három vagy négy éjszakára érkező vendégek egy további éjszakát ingyen kaptak, s egyéb kedvezményeket is igénybe vehettek a kibocsátott kuponfüzetből.
A legutóbbi kampányban 54 szálloda és 6 egyéb szolgáltató vett részt. A vendégéjszakák mintegy ötödét ötcsillagos, 60 százalékát négycsillagos, 19 százalékát háromcsillagos szállodákban töltötték el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.