Túl sok újdonsággal nem szolgált pénteki bemutatkozása során az állami mobilszolgáltató, amelynek üzleti terveiről továbbra sem tudhattunk meg sokat. A társaság hivatalos közleményben annyit közölt, a cél, hogy: „a negyedik mobilszolgáltató versenyképes piaci szereplőként, hatékonyan és eredményesen működjön, valamint fokozza a versenyt a hazai mobilpiacon”, azt azonban, hogy mindezt hogyan valósítanák meg nem igazán részletezték.
A pénteki sajtótájékoztatón Schmidt Pál az MPVI Zrt. igazgatóságának tagja – aki sokak szerint a társaság vezérigazgatói székének is a várományosa – mindössze annyit árult el, hogy a sajtóban megjelent eddigi találgatásokkal ellentétben nem kizárólag az állami cégekre koncentrálnak majd, hanem minden szolgáltatóváltásra hajlandó ügyfélre, konkrét célcsoportokat azonban nem jelölt meg. Az igazgatósági tag a szolgáltatásokról is mindössze annyit mondott, hogy az új cég a tervek szerint hangalapú, SMS- és adatszolgáltatást is nyújt majd, s emellett olyan új megoldásokat is fejlesztenek majd, amelyeket jelenleg versenytársaik még nem kínálnak. Az innovatív szolgáltatások közül a társaság számára komoly piacot talán leginkább az automatizált megoldások – mint például az okos villanyórák – jelenthetnek, amelyeknél az állami háttér sok esetben még előny is lehet.
További részletek a hétfői Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.