BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A technológia és a cégirányítók közös jövőre építhetnek

A jövő vezetője már közösségi platformon építi a vállalati kultúrát, és üzletet is itt köt. A technológia gyökeresen átformálja az üzleti kommunikációt, és jelentős változásokat hoz a cégen belüli kapcsolattartás módjában is. Az ügyvezetők meghatározó többsége szerint a következő három évben a technológia lesz a vállalatok életét legjobban befolyásoló tényező. Ezt állapítja meg az IBM egyik legutóbbi globális felmérése, amelyet 64 országban 1700 ügyvezető megkérdezésével készítettek. „A felmérések 2004-es elindítása óta ez az első alkalom, hogy a cégvezetők a technológiát jelölik meg legmeghatározóbb külső tényezőként, megelőzve az évekig első helyen szereplő piaci és emberi tényezőket” – mondja Veres Zsolt, az IBM Magyarország vezérigazgatója, aki maga is részt vett a hazai mélyinterjúkban.

Jelenleg az ügyvezetők mindössze 16 százaléka használ közösségi üzleti platformokat, hogy kapcsolatot építsen vagy ápoljon az ügyfeleivel. A következő 3–5 évben ez az arány 57 százalék is lehet, így a személyes beszélgetés mellett a második legfontosabb csatornává léphet elő.

A sikeres cég a világra nyitott csapatmunkában dolgozókat feltételez, ehhez a vezetők szerint négy tulajdonságra van szükség: 75 százalékuk a kapcsolatteremtő képességet, 67 százalékuk a kommunikációs készségeket, 61 százalékuk a kreativitást, 61 százalékuk a rugalmasságot említette. Az együttműködésen alapuló innováció koordinálását az ügyvezetők már nem bízzák a személyzeti vezetőkre, inkább igyekeznek személyes példát mutatva vezetni saját területüket.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.