BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Téli kampányolás a teli szobákért

Turizmus Tavalyhoz képest kevesebb, mintegy 50 fővárosi szálloda csatlakozott a Magyar Turizmus Zrt. novemberében indult, 1 millió euró média-költségvetésű Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányához. Több mint 15 országban zajlanak online, PR és közterületi kampányok annak érdekében, hogy télen se ürüljenek ki a fővárosi szállodák. Az utazási irodák ajánlatai között már lehet keresgélni a „télből a nyárba-” és a síutakat.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.