A dolgozók a fizetések és a cafeteria legalább idei, már többször csökkentett értékének megőrzését, valamint a tavasszal bevezetett, napról napra változó munkaidő-beosztások újraszabályozását kérik. Emellett ragaszkodnak az üzemanyag-tankolásoknál használt elavult és balesetveszélyes berendezések cseréjéhez.
A szakszervezet szerint a dolgozók mellett a repülőtérre és a repülésbiztonságra is veszélyes a mára kialakult helyzet. Az érdekképviselet kitért arra is: hónapok óta növekszik az elégedetlenség a cégcsoportnál, néhány hete egy nagyobb csoport bejelentés nélküli sztrájkot – vadsztrájkot – tervezett, de a LESZ-nek sikerült erről lebeszélnie őket.
A cégvezetés további megszorításokat, fizetéscsökkentést helyezett kilátásba 2013-tól, emiatt a LESZ nem tud felelősséget vállalni a repülőtér zavartalan működéséért. „Bármikor sor kerülhet sztrájkra” – fogalmazott a szakszervezet, amelynek jelenleg több mint ezer tagja van.
Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs vezetője szerint kevés az esély a munkabeszüntetésre, mert kevesen támogatják, ráadásul az ünnepi időszakban olyan alacsony a forgalom a reptéren, hogy nem lenne különösebb eredménye, hatása a sztrájknak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.