Az eseményen bemutatták az Ipsos Mobinauta felmérésnek eredményeit, amelyek alapján elmondható, hogy a magyarok fele azért választ okostelefont, mert a szolgáltatók kedvezményes ajánlatai felkeltik az érdeklődésüket. A telefonálás a leggyakoribb tevékenység az adatcsomagot is vásárló felhasználók körében – 89 százalék naponta telefonál -, míg böngészésre valamivel több mint felük használja készülékét. A magyar okosmobil tulajdonosok naponta átlagosan 75 percet használják eszközeiket, ebből a legtöbbet, közel 10 percet a Facebook böngészésére fordítják, de a hírek olvasására is több időt szánnak, mint telefonálásra.
A hazai felhasználók átlagosan 14 alkalmazást töltenek le okostelefonjaikra. A férfiak aktívabbak ebből a szempontból, ők 18 applikációt telepítenek készülékeikre, míg a hölgyek körében 10 az átlag – mondta el Szilágyi Ákos, az Ipsos Senior Research Managere.
Bár az utóbbi években dinamikusan bővült a mobilnetezők száma, Magyarország a mobilinternet használatban legutolsó az Európai Unióban az Európai Bizottság friss jelentése szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.