BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Duplázna a digitális média, növekedhet a kiadók profitja is

Médiapiac A digitális média hatalmas ugrásra készül, piaci részesedése a következő három évben egyenesen megduplázódhat – ez derül ki az ágazat meghatározó cégeinek megkérdezésével készült Ernst $amp; Young felmérésből. A világ legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalatainak vezetői szerint a legtöbb növekedési potenciál a táblagépekben rejlik, de összességében a digitális ökoszisztémák, amelyekben teljesen integrálódnak a szolgáltatások és az eszközök, kínálják az igazi üzleti lehetőséget. Minél többet használják ugyanis ezeket a fogyasztók, a szolgáltatók annál több releváns információhoz jutnak a szokásaikról, így még hatékonyabbak lehetnek a marketing és reklámkampányok.

A felmérésben résztvevők kétharmada szerint a digitális média tíz százalékkal növelheti a kiadói bevételeket a következő három évben. A megkérdezettek fele pedig hasonló mértékű profitnövekedésre is számít. Két év múlva már a digitális média adhatja majd a szektor bevételeinek több mint 20 százalékát – derül ki a jelentésből.

A világ vezető szórakoztatóipari és médiavállalatainak döntéshozói szerint a táblagépek lesznek a legnagyobb hatással az ágazatra a következő három évben. Ezt az okostelefonok és a felhő alapú szolgáltatások követik.

A legnagyobb kihívást az jelenti, hogy rábírják a fogyasztókat a méltányos árak megfizetésére. Második helyen a szellemi tulajdon menedzsmentje, a harmadikon a beszállítói lánc optimalizálása van – mutat rá az Ernst & Young felmérése.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.