BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újra az Apple a legtöbbet érő márka

RANGSOR Az idén is az Apple vezeti a világ legértékesebb márkáinak listáját. A BrandZ által összeállított rangsorban 185 milliárd dolláros értékkel szerepel a cég, ami egy százalékkal több, mint a 2012-es. A második helyen a Google található 113,67 milliárd dolláros márkaértékkel, míg a harmadik pozícióba az IBM került 112,54 milliárd dollárral.

Az idei rangsorban dominálnak a technológiai és távközlési cégek, a százas listán 29 olyan társaság szerepel, amely ebből a szektorból érkezett. A felsorolásban helyet kapott a Facebook is, a cég azonban sokat veszített hírnevéből, márkaértéke 2012-höz képest 36 százalékkal, 21,26 milliárd dollárra csökkent, ezzel 12 pozíciót veszítve a harmincegyedik. A közösségi oldalt éppen az Apple egyik legnagyobb riválisa, a Samsung előzi meg. A Top10-ben a Visa érte el a legnagyobb fejlődést, a brand értéke 46 százalékkal nőtt 2012-vel összevetve, és 6 pozíciót javítva 9. helyen szerepel a rangsorban.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.