A BlackBerry a piacnyitás előtt 84 millió dolláros vesztségről számolt be a június 1-jén zárult negyedévben. Ez részvényenként 16 centes veszteséget jelent.
Az előző év azonos negyedévében 518 millió dolláros veszteségről számolt be a cég, ami részvényenként 99 centes mínuszt jelentett.
A BlackBerry 3,1 milliárd dolláros bevételt ért el, ami nagyobb, mint az előző év azonos időszakában látott 2,8 milliárd, ám elmarad az elemzők által prognosztizált 3,4 milliárdtól.
Az egyszeri hatásoktól megtisztítva részvényenként 13 centes veszteségről számolt be a vállalat a negyedévben. Elemzők arra számítottak, hogy 6-7 centes pozitív eredményt mutat fel majd a cég, részben az új termékeknek köszönhetően.
A BlackBerry 6,8 millió okostelefont adott el három hónap alatt, ami csalódást okozott. A legtöbb elemző 7 milliónál is nagyobb értékesítési volumenre számított.
A kedvezőtlen adat kiábrándította a befektetőket, így a vállalat részvényeinek árfolyama hanyatlásnak indult a nyitás előtti elektronikus kereskedésben. A BlackBerry árfolyama 17 százalékkal, 12 dollár környékére esett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.