BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Milliárdokból kampányol a Magyar Turizmus Zrt.

„Két évre szóló médiafeladatokra hirdetett tárgyalásos eljárású közbeszerzéseket a Magyar Turizmus” – írta a Kreatív Online. A belföldi és a külföldi megbízások keretösszege nettó két-kétmilliárd forint.

A portál emlékeztet: míg 2012-ben nettó 1,5 milliárd forintos szerződést kötöttek a külföldi megbízáson dolgozó MEC-vel, és ugyanennyit a belföldi tendernyertes I.M.G.-vel, addig ezt az összeget most fél-félmilliárd forinttal fejelték meg.

Mindkét megbízásnál ugyanazt várják el a nyertestől: médiastratégia- és médiaterv készítés, médiavásárlást, a kampányok utóértékelését és egyéb ügynökségi szolgáltatásokat. A külföldi kommunikáció 23 országban zajlik majd. A kiírás szerint a szerződés időtartama is ugyanaz mindkét esetben: a kiválasztott cégekkel 2014. június 30. és 2016. június 30. között dolgoznak együtt.

„A MEC nyerte a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei médiaügynökségi szolgáltatások igénybevételére kiírt médiatenderét is” – írta a Kreatív Online. A cég egyedüli pályázó volt, így nettó 45 millió forintért köthet szerződést a BGYH-val. A feladat az ajánlatkérő hirdetéseinek és pr-anyagainak megjelentetésére szólt a nyomtatott, az elektronikus és közterületi médiában.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.