A portál emlékeztet: míg 2012-ben nettó 1,5 milliárd forintos szerződést kötöttek a külföldi megbízáson dolgozó MEC-vel, és ugyanennyit a belföldi tendernyertes I.M.G.-vel, addig ezt az összeget most fél-félmilliárd forinttal fejelték meg.
Mindkét megbízásnál ugyanazt várják el a nyertestől: médiastratégia- és médiaterv készítés, médiavásárlást, a kampányok utóértékelését és egyéb ügynökségi szolgáltatásokat. A külföldi kommunikáció 23 országban zajlik majd. A kiírás szerint a szerződés időtartama is ugyanaz mindkét esetben: a kiválasztott cégekkel 2014. június 30. és 2016. június 30. között dolgoznak együtt.
„A MEC nyerte a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei médiaügynökségi szolgáltatások igénybevételére kiírt médiatenderét is” – írta a Kreatív Online. A cég egyedüli pályázó volt, így nettó 45 millió forintért köthet szerződést a BGYH-val. A feladat az ajánlatkérő hirdetéseinek és pr-anyagainak megjelentetésére szólt a nyomtatott, az elektronikus és közterületi médiában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.