A BMW márka eladásai az idén májusban 2013 májusához képest 10 százalékkal, 153 ezerre nőttek. A BMW így ezer autóval adott el többet, mint az Audi. Az első öt hónapban 722 ezer BMW autót értékesített az autógyár, 10,9 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
A Mini márka eladásai - modellváltás miatt - 7,7 százalékkal, 24 ezerre csökkentek májusban az egy évvel korábbihoz képest.
A BMW forgalmának az Egyesült Államokban 4,9 százalékos, az európai piacon pedig mérsékelt, két százalékos növekedéséről számolt be az első öt hónapra vonatkozóan. Kínában 24,6 százalékkal növelte eladásait a konszern.
A csoport az idén több mint kétmillió autó értékesítésére számít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.