A brazíliai labdarúgó-világbajnokság első napjaiban a Neymar mezek eladása 200 százalékkal ugrott meg az Egyesült Államokban a Fanatics.com, a Forbes magazin által közzétett adatai szerint, amely a legnagyobb futballrelikvia, mezárusító cég Amerikában.
Valószínűleg az eladást az is serkentette, hogy Neymar a nyitómérkőzésen két gólt is szerzett a Horvátország elleni 3-1-es nyitómérkőzésen. Neymar után a második legtöbb mezt a holland Robin van Persie nevével adták el.
A Manchester United játékosa két gólt szerzett a spanyolok elleni 5-1-es gólfesztiválon, majd az Ausztrália elleni 3-2-es győzelemkor is lőtt egyet. Harmadikként következik csak egy amerikai játékos, mégpedig a válogatottban a legnagyobb sztárnak számító Clint Dempsey.
A Seattle Sounders játékosa a Ghána elleni 2-1-es győzelemnél már az első perben gólt szerzett, mezének értékesítése állítólag azóta igen meredeken emelkedik. Dempsey után jön a két globális futballikon az argentin Lionel Messi és a portugál Cristiano Ronaldo.
Messi, a Barcelona játékosa Bosznia-Hercegovina 2-1-es legyőzésekor gólt szerzett, míg az Irán elleni, gól nélküli döntetlenre álló találkozót az utolsó percben döntötte el góljával. Ronaldo, a Real Madrid sztárja sérüléssel bajlódik, Németország ellen egy 4-0-ás vereséget volt kénytelen átélni, míg az Egyesült Államok elleni meccset az ő beadásából mentették a portugálok döntetlenre a 95. percben.
A válogatott mezek eladásában a vb legnagyobb favoritjának tartott Brazília vezet, megelőzve hazai környezetben az biztos továbbjutást tegnap az utolsó percben elbukó Egyesült Államokat is. Utána a világbajnoki címet védő spanyolokat elgázoló, s már a csoportból továbbjutott Hollandia jön.
Az első mérkőzésen az angolokat 2-1-re legyőző olasz válogatott meze a negyedik legkelendőbb. Olaszország a Costa Rica elleni 2-1-es vereség után már veszélybe került a továbbjutás. Az ötödik legtöbbet eladó mez az Egyesült Államokban igen jelentős kolóniát képviselő mexikóiaké.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.