Az országban húsz rezsipont üzemel, amelyek január 13. óta vannak nyitva. Ez azt jelenti, hogy egy rezsipontot egy napon átlagosan 1,22 ember keres fel. Ez a szám jelezhet komoly előrelépést is: márciusig még csak 0,94 látogatót kellett fogadnia egy nap egy átlagos rezsipontnak.
A rezsipontokhoz a közszolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő általános kérdésekkel és vélelmezett jogsértésekkel is lehet fordulni - mondta Németh Szilárd, hozzátéve, hogy az ügyfelek általában a rezsicsökkentéssel összefüggésben fogalmaznak meg panaszokat, amelyek egy része információhiányból adódik.
Az egyik leggyakoribb eset, hogy miután a fogyasztó kilépett az egyetemes szolgáltatásból - például egy nagy távközlési céggel kötött gáz- vagy villamosenergia-szolgáltatási szerződést -, jelzi, hogy nem érzi a rezsicsökkentés hatását - fejtette ki a képviselő. Ám ők "nem is érezhetik", mert ezekben az esetekben szabadpiaci szerződésekről van szó.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.