A vonat megépítése nem kevesebb, mint 5 milliárd yenbe kerül, ami átszámolva több mint 11 milliárd forint. A Kelet-Japán Vasúti Társaság (JR East) szerint a vonat 2017 tavaszán indulhat útjára. A 34 fő szállítására alkalmas vonat külsején megjelennek a luxusautók ihlette hatalmas üvegpaneles ablakok és tetők.
A tízkocsis vonat nem csak külsejében lesz különleges, hiszen szinte minden megtalálható benne, ami egy szállodában is elérhető – többek között étterem, bár, illetve exkluzív galériás hálószobák, természetesen saját fürdőszobával.
Összesen 16 szoba található a vonaton, ezekből a deluxe suite egy teljes kocsit, a további 15 szoba pedig 5 vagont tesz ki. Simon Karolina, a Japánspecialista utazási iroda vezetője elmondta: a japán vasúthálózat kifogástalanul lefedi az ország egész területét, a Tokió-Kiotó szakasz (513 km) megtételéhez pedig mindössze 2,5 óra szükséges.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.