BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jól járt az Extreme Digital a Fekete Péntekkel

A Fekete Péntek akció eddig ismeretlen volt a hazai fogyasztók körében egészen múlt péntekig, amikor Magyarországon elsőként óriási árengedmények keretén belül kívánta értékesíteni termékeit az Extreme Digital.

Az akció bevezetésének célja az volt, hogy olyan árakon kínálhassák termékeiket, melyekkel népszerűsíteni tudják az online kereskedelmet. Tervük annyira bevált, hogy a korábban becsült forgalom többszörösét produkálták az akciót követő napokban is. Az áruház körülbelül 500 terméket kínált átlagosan 34 százalékkal olcsóbban, sokszor a beszerzési ár alatt,  emelett ingyenessé tették a házhozszállítást is.

"A bevezetés első évében az átlagos forgalmunk ötszörösével számoltunk. Mint utólag kiderült, ezzel alaposan alulbecsültük akcióink vonzerejét, hiszen a várt többszöröse, hatszázezret is meghaladó egyedi látogatónk volt aznap" - mondta lapunknak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója. Hozzátette, szombaton az akciók egy része még élt, ezért az érdeklődők száma két nap alatt közel 1 millióra növekedett. A legnagyobb igény a mobiltelefonokra, a táblagépekre, valamint a televíziókra és a játékkonzolokra mutatkozott, melyekből tízezres nagyságrendű példányok keltek el. Emellett kimagaslóan teljesítettek a háztartási eszközök és a sportszerek is.

"A Fekete Péntekből származó egyetlen napi bevételünk megegyezik két átlagos hetünk forgalmával. Ráadásul a pénteki túlterheltségből fakadó kiesés nagyobb része az üzletekben és a weboldalon a hétvége folyamán visszatalált hozzánk" - közölte Várkonyi Balázs.

Annak ellenére, hogy központi raktáraik kapacitását a 2,5 -szeresére növelték és szervereiket a korábbi terhelés ötszörösének elviselésére készítették fel, az oldal nem tudta elviselni a hatalmas terhelést, ami több ezer panasszal élő vásárlót vonzott maga után. "A kimaradókkal a Facebook-oldalunkon és üzleteinkben, valamint az ügyfélszolgálat segítségével kommunikáltunk. Ennek is köszönhető, hogy sokan az üzleteinkbe mentek el vásárolni, míg mások szombatra és vasárnapra halasztották oldalunk meglátogatását.

Ezeken a napokon még 750 akciós termék közül választhattak. A hagyományteremtő akció végül rámutatott arra, hogy az alacsony árakat és az online kereskedelem nyújtotta kényelmet kifejezetten igénylik a felhasználók, ezért megérte Magyarországon elsőként bevezetni a Fekete Pénteket" - mondta Várkonyi Balázs.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.