A Freshhh-re a diákok a világ bármely tájáról jelentkezhetnek április 3-ig. Az első öt csapat összesen közel 7,5 millió forintot (25 000 euró) nyerhet és csatlakozhat a Growww programhoz, amely frissdiplomások számára kínál 12 országban összesen 220 pozíciót mérnöki, közgazdász, IT, természettudományi és társadalomtudományi területeken.
„A Freshhh kampány mottója, a „Play hard. Work hard.” összhangban van azon célunkkal, hogy a legképzettebb és legambiciózusabb tehetségeknek biztosítsunk lehetőséget arra, hogy az iparágunkon belül életszerű feladatokon dolgozhassanak egy online verseny keretében. A Growww-ban való részvétellel pedig ambiciózus, szakképzett tehetségeknek biztosíthatunk nemzetközi karrier lehetőséget. A program a frissdiplomások számára a legjobb lehetőség arra, hogy valós üzleti kihívásokkal szembesüljenek, és aktívan alakítsák az olaj-és gázipar eseményeit” – nyilatkozta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.
A Freshhh-ről
A MOL-csoport a legtehetségesebb fiatalokat csábítja magához az innovatív és díjnyertes tehetségkutató programján keresztül. A Freshhh verseny során a diákoknak különféle kihívásokkal kell szembenézniük: a semmiből kell felépíteniük egy új olajvállalatot, és döntéseket kell hozniuk olyan kutatás-fejlesztési projektekről, amelyek lelőhelyek felkutatására, különféle termékek feldolgozását szolgáló finomítók építésére és a legnyereségesebb termékportfolió kiépítésére irányulnak. A Freshhh verseny három körből áll, az első öt csapat pedig bejut a május 28-án Budapesten élőben megrendezett döntőbe, valamint lehetőséget kap arra, hogy a MOL-csoportnál kezdje meg nemzetközi karrierjét. A diákok mától egészen 2015. április 3-ig jelentkezhetnek online a világ minden tájáról a Freshhh versenyre a www.freshhh.net weboldalon keresztül. Az elmúlt 8 évben körülbelül 76 ország több mint 15 000 diákja vett részt az online versenyen. További információ a Freshhh programmal kapcsolatosan a www.freshhh.net és a https://www.facebook.com/molfreshhh weboldalon található.
A Growww-ról
A Growww programot azért hozta létre a MOL-csoport, hogy munkaerő-állományát tehetséges, jó képességű és a szakmai fejlődés iránt elkötelezett fiatal szakemberekkel erősítse. A stratégiai fontosságú Growww program keretében a frissdiplomások valós munkatapasztalatot szerezhetnek, míg az Üzleti Oktatási Program segítségével megismerhetik, hogyan működik a gáz- és olajipar, valamint a MOL-csoport. A program alatt a Growww-sokat mentorként egy tapasztalt kolléga is segíti. A program után a legtöbben folytathatják karrierjüket a MOL-csoportnál, szakértőként, specialistaként vagy akár menedzserként is. A 2007 óta futó program résztvevőinek 80%-a ma is a MOL-csoport sokszínű csapatának a tagja. A Growww programnak köszönhetően 2007 óta eddig 1570 fiatal helyezkedett el a MOL-csoportnál. A programra összesen 12 országból lehet jelentkezni március 4-től a http://molgroup.info/growww oldalon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.