Hozzátette: a Libri az elmúlt két évtizedben Magyarország egyik vezető kulturális márkájává vált - tavaly több mint egymillió könyvet adtak el -, így időszerű lett a vállalat megjelenésének megújítása.
Sárközy Bence, a Libri Kiadó vezetője elmondta: egyfelől fontos, hogy az általuk kiadott könyvek egységes, a vásárlók által könnyen felismerhető védjegy alatt jelenjenek meg, másfelől szeretnék megőrizni a vállalat tulajdonába tartozó kiadók egyedi karakterét is, mindez pedig kifejezésre jutott az arculatváltásban is.
A változás ezért nem csupán a Libri, hanem a hozzá tartozó kiadók - a több mint hetven éves múltra visszatekintő Helikon, a gyermekkönyvekkel foglalkozó Kolibri, a zenei témákra koncentráló Trubadúr és a Park kiadó - arculatát is érintik, az új logókkal idén 500 új cím fog megjelenni - hangsúlyozta.
Az új megjelenés kialakítását a vezető európai és észak-amerikai bolthálózatok arculatának vizsgálata előzte meg - mondta el az eseményen Unger Zsolt, aki Sándor Gabriellával, a Libri marketing igazgatójával közösen feleltek a változásért.
A Libri új logója így a nemzetközi trendeknek megfelelően sötét hátteret kapott, míg a bézs színű, egyenlő szárú "L" betű egyszerre utal a vállalat nevére, és formáz nyitott könyvet, hangsúlyozva a folytonosságot a Libri korábbi emblémájával, múltjával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.