A MÁV 2010–2014 között 841 millió forintot fordított saját forrásból az állomások és a megállók felújítására az állami vasúttársaság közleménye szerint.
Az idén záruló európai uniós időszakban a NIF Zrt. beruházásában többek között Békéscsaba, Piliscsaba, Pilisvörösvár, Solymár, Székesfehérvár, Tárnok, Törökszentmiklós és Vác, míg a MÁV-ban például Balatonakali-Dörgicse és Gyál-felső; egyéb beruházásban Balatonmáriafürdő, Celldömölk; EU-s forrásból pedig – mintegy 11 milliárd forintért – Pécs, Kaposvár, Balatonszentgyörgy, Keszthely és további állomás ok újultak, illetve újulnak meg.
2015–2017 között bő 4,3 milliárd forint juthat az épületállomány modernizálására. Ennyiből körülbelül húsz vasútállomás, illetve megállóhely felvételi épületei korszerűsíthetők, például Esztergom-Kertváros, Gyula, Karcag, Kisújszállás és Püspökladány, a Nyugatinak pedig a tetőszerkezete.
Rövid távon a fővárosban körvasúti megállók létesülhetnek. Az új viszonylatokkal Budapesten belül haránt irányú közlekedés indítható a 2-es és a 150-es vonalakról érkező viszonylatok összekötésével. A felújítás több száz, üzemi célra már nem hasznosítható épület bontását, visszafejlesztését is jelenti. Erre a MÁV 300-350 millió forintot különített el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.