A svájci luxusóragyártó mindehhez titánborítást, 320 x 320 pixeles, a karcolásoknak ellenálló zafír-kristály kijelzőt, hétféle szíjat, valamint 1 gigabájtnyi memóriát és 4 gigabájtnyi tárhelyet kínál. A készülék további érdekessége, hogy az Android Weart futtató eszközök közül elsőként kapott Intel processzort.
A Connected nevű okosóra bemutatóján Jean-Claude Biver, a Tag Heuer vezérigazgatója úgy fogalmazott, hogy új termékük nem pusztán a jövőhöz, hanem egyenesen az örökkévalósághoz való csatlakozás eszköze. A lelkesedés persze érthető, hiszen az Intellel és a Google-lal kiegészülve erős kombinációt sikerült létrehozni, azonban a valóban látványos, luxust idéző megjelenés mellett technikai szempontból igazán nagy újdonságot nem hozott a Tag Heuer készüléke.
Az aktív memória duplája ugyan az okosóráknál megszokottnak, de az üzemidőt vizsgálva már korántsem állnak ilyen jól, hiszen 25 órát bír egy feltöltéssel. A Moto 360 vagy a Huawei Watch ugyanakkor akár két napig is működhet, nem is beszélve a Pebble Time-ról, amely egye hetet is bírhat. A mérete viszont egyértelműen tekintélyt parancsoló, hiszen több mint egy centiméter vastag, 46 milliméteres a kijelzője, a súlya pedig 52 gramm. Az óra egy sor csatlakozási lehetőséget kínál, Bluetooth- és wifikommunikációra is képes, ugyanakkor mobilhálózatra nem tud kapcsolódni, és nincs benne NFC-csip sem, vagyis nem használható például mobilfizetésre. Viszont felszerelték a Google-hangirányításhoz szükséges mikrofonnal, és természetesen vízálló.
A Tag Heuer nem titkoltan az Apple babérjaira tör a prémium okosórák szegmensében, azonban egyelőre nem igazán látszik, hogy a rendkívül erős márkanév mellett mi biztosítja majd a svájci vállalat számára a megfelelő forgalmat. Az elmúlt egy-másfél évben ugyanis a nagy eszközgyártók mellett több startup jellegű cég is megjelent ezen a piacon, elég csak a Pebble-re vagy a Kickstarteren pénzt gyűjtő, modulokból összeállítható készüléket fejlesztő Blocksra gondolni.
Egyelőre viszonylag kevés adat áll rendelkezésre arról, hogy mennyit vásárolnak az okosórákból, a Strategy Analytics becslése szerint idén a második negyedévben 5,3 millió ilyen eszközt adtak el világszerte, ez több mint ötszöröse volt az egy évvel korábbinak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.