A gyenge évkezdet ellenére is meg kívánja őrizni a Volkswagen fő márkája, a VW piaci részesedését Németországban.
"Az év első felében a forgalom fellendülésére számítunk” - nyilatkozta Thomas-Werner Zahn, a Volkswagen személygépkocsi értékesítési igazgatója az Automobilwoche lapnak adott interjúban. “Meg vagyunk győzőzdve róla, hogy a Volkswagen 2016-ban is a 2014-es és 2015-ös piaci részesedést éri el” - közölte. Az Automobilwoche szerint a Volkswagen piaci részesedése mindkét évben 21 százalék volt.
Januárban a VW márka forgalomba helyezései a szövetségi járműnyilvántartó hivatal, a Kraftfahrtbundesamt adatai szerint 8,8 százalékkal csökkentek az egy évvel korábbihoz képest. Az Egyesült Államokban pedig még ennél is nagyobb, 14,6 százalékos volt a visszaesés.
A legnehezebb az ügyfelek és a közvélemény bizalmának a visszaszerzése lesz - mondta Thomas-Werner Zahn, hozzátáve, hogy ennek érdekében egy tájékoztató reklámkampányt indít a Volkswagen. A dízelmotor jövőjéért nem aggódik a Volkswagen érétkesítési igazgatója. “Semmilyen következményre nem számítunk a motorok választékában. Szilárdan hiszünk a dízelmotor németországi jövőjében” - jelentette ki, hangsúlyozva, hogy a dízelmotorok népszerűsítésére nem tervez reklámkampányt indítani a Volkswagen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.