Jobban ment a bolt a nagy piacok közül Japánban, Kínában és Oroszországban, ahol, úgy látszik, az embargós hevületben a McDonald’sra zúdult hatósági és népharag – amely üzletek bezárásához is vezetett – már a múlté. A hamburgerlánc a második negyedévben 6,26 milliárd dollár bevételhez jutott, adózott nyeresége 1,09 milliárdot tett ki. Előbbi 4, utóbbi 9 százalékkal marad el az egy évvel korábbitól. A CNBC által megszólaltatott elemzők szerint azonban a cégnek nincs oka szégyenkezésre, főként ha azt tekintjük, hogy a nagy riválisai – így a Starbucks, a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell – profitnövekedése is lelassult, iparági trendet jelezve ezzel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.