Két és fél százalékkal emelkedett a McDonald’s árfolyama azután, hogy a cég a várakozásokat felülmúló első negyedéves számokat közölt. Globális forgalma az előző év azonos időszakához mérten 4 százalékkal, 5,68 milliárd dollárra csökkent, adózott nyeresége viszont 8 százalékkal 1,21 milliárdra hízott.
Az eredményesség szempontjából legfontosabb amerikai piacon fordulatot értek el, forgalmuk 1,7 százalékkal emelkedett, míg a Thomson Reuters elemzői konszenzusa 0,8 százalékos visszaesést jósolt.
A sikernek három elemét emelik ki. Egyrészt a három méretben és árfekvésben piacra dobott klasszikus Big Mac kedvező fogadtatását, másrészt az árcsökkentett, egydolláros üdítők és a kétdolláros kávék keresletbővülését, végül azt, hogy a speciális reggeli menüket egész nap a kínálatukban tartják.
A marketingfogásokkal és a menük egészségesebbé tételével sikerült visszaszerezniük elpártolt fogyasztóik többségét. A cég a rendelések digitalizálásával, egységeinek modernizálásával és a házhoz szállítás területi kiszélesítésével igyekszik új hívekre és magasabb profitra szert tenni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.