A vállalat értékelése szerint a koronavírus-járvány a húsvásárlási szokásokat is befolyásolta:
a többszöri kisebb beszerzéseket felváltotta a ritkább, de nagyobb mennyiségű vásárlás, a friss, pultos és előre csomagolt termékek kosárba helyezése.
Ezzel párhuzamosan 30 százalékkal nőtt a tálcás húsok és húskészítmények eladása, a felvágottak esetében ugyanez a tendencia figyelhető meg. Ráadásul a frisshús-szegmens az online shopos értékesítésben is dinamikusan fejlődött: 2019-hez képest a forgalom a négyszeresére növekedett tavaly.
A Regnum Húsüzem és Oktatóközpont égisze alatt a perbáli a 2004 óta termelő bicskei egységet egészíti ki, az utóbbinak a SPAR Magyarország Kft. éves jelentése szerint tavaly már önmagában 44,92 milliárd forint volt a nettó forgalma, de Perbál is hozott 752,7 millió forintot. Kevesebb mint két hónap is elég volt az újonnan vásárolt üzemben 680 tonna saját márkás hústermék előállítása mellett 600 tonna bontott sertés és 2 tonna bontott marhahús feldolgozásához.
A SPAR húsüzemeire is fontos feladat vár abban, hogy a már eddig is 31 termékcsalád 3600 saját márkás árucikkével rendelkező áruházlánc az idén további mintegy 300 élelmiszertermékkel bővíti a saját márkás kínálatát.
A megbízható, minőségi, egyben pénztárcabarát árucikkek kapcsán elsőbbséget élvez a magyarországi termékek forgalmazása. A vásárlói elvárások folyamatosan változnak, ezért idén szinte az összes saját márkás áruterületünk kínálatát szélesíteni szeretnénk. Sok fejlesztés várható a tejtermékek, a pékáruk és a convenience, azaz a kényelmi árucsoportokban
– mondta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
A vállalat legtöbb saját márkás terméke – csaknem 1700-as darabszámmal – az élelmiszeráruk közé tartozik. Az úgynevezett non-food I. kategóriában – például háztartási vegyi áruk, mosó- és tisztítószerek, higiéniai cikkek, testápolási termékek, állateledelek – 210-féle áru található az üzletekben, a non-food II. csoport – barkácsáruházakban, egyéb szaküzletekben és hipermarketekben értékesített áruk, például szerszámok, autóalkatrészek, kempingfelszerelések, sporteszközök – majdnem 1300 fajta termékkel képviselteti magát. Az áruházlánc mindezek mellett mintegy 120 húsüzemi, 70 kényelmi és 200 egyéb gasztroterméket is forgalmaz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.