Nem véletlen a névválasztás, a Strippel arra utalnak az alkotók, Paul Smith divattervező és a Mini-gyár szakemberei, hogy teljesen lecsupaszították a Mini Cooper SE karosszériáját, mielőtt – a fenntarthatósági szempontokat is szem előtt tartva – megépítették volna az egyedi járművet.
Azért volt szükség a csupasz karosszériára, mert arra csak olyan dolgokat tettek vissza, amelyekre tényleg szükség van, hisz az a legfenntarthatóbb, amit nem is kell legyártani. Például nincs hosszasan, nagy energiafelhasználással felvitt fényezés, helyette egy korróziógátló átlátszó lakkréteget vittek fel a csupasz lemezekre, amelyekről nem tüntették el a megmunkálási nyomokat, ezzel megint energiát és munkaidőt spórolva.
A karosszéria jellegzetes fekete peremét részben újrahasznosított műanyagból, 3D-nyomtatással készítették, a rögzítőcsavarokat jól látható módon helyezték el, így az autó életének végén könnyebb lesz az újrahasznosítás.
A hűtőrács és a felnik Persplex műanyagból készült burkolatot kaptak a légellenállás javítására, a tetőlemez szintén ebből az átlátszó műanyagból készült. Minimalista a belső: csak az ülések, a műszerfal és a kalaptartó kapott kárpitot, a műszerfal egy nagy darab műanyag elem, amelynek a közepén nem érintőképernyős fejegység, hanem okostelefon-tartó található, amely könnyebben tartja a lépést a technika fejlődésével, mint a beépített számítógép. A burkolat parafából, a padlószőnyeg újrahasznosított gumiból készül. Mindössze öt színt használnak, a töltéshez kapcsolódó funkciókat például neonzöld jelzi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.