Pallós László hangsúlyozta, hogy a „Ne hagyj az autóban” elnevezésű kampány fontosságát és szükségességét pedig az elmúlt évek sajnálatos tragédiái is alátámasztják. Évről évre történnek olyan esetek, amikor az emberek a napon parkoló autóban felejtik házi kedvenceiket.
Megjegyezte, hogy az autóban a hőmérséklet rövid idő alatt 50-60 Celsius fokra is felkúszhat, amely a házi kedvenceknek súlyos egészségkárosodást vagy elhullást okozhat.
Kiemelte, hogy a kampányhoz eddig hat nagy áruházlánc, a Lidl, az Aldi, a Metro, a Reál, a Spar és a CBA csatlakozott. A matricákkal az áruházak és üzletek bejáratainál találkozhatnak a vásárlók.
A Nébih jelenleg is várja olyan vendéglátó-, valamint kereskedelmi egységek jelentkezését, akik a matrica kihelyezésével támogatnák a kezdeményezést – tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.