Újabb szakaszon kezdik kiépíteni a sávelhúzásos terelést a Budapest felé vezető oldalon az 57-es és 37-es kilométerszelvények között.
Hétfőn elbontják az épülő szárligeti csomópont sávelhúzásos terelését a Budapest felé vezető oldal 48-as kilométerénél, és mindkét oldalon, a 37-es és 57-es szelvények között a leállósávban szükséges ideiglenes burkolatjeleket ragasztják, illetve kihelyezik a külső oldali táblákat is.
Kedden elkezdik az átterelt oldal kiépítését a főváros felé vezető oldalon az 57-es és 45-ös kilométerszelvények között, ez idő alatt a forgalmat a leállósávra terelik.
Szerdán befejezik az átterelt oldal kiépítését a Budapest felé vezető oldal 45-ös és 37-es kilométerszelvényei között.
Csütörtökön a Tatabánya felé vezető oldal munkaterületének korlátozását is kiépítik a 37-es és 57-es kilométerszelvények között, a Tatabánya felé vezető oldal személygépjármű-forgalmát átterelik a Budapest felé vezető oldal lezárt, belső sávjára, míg a nehézgépjárművek a leendő munkaterület mellett a belső sávot használhatják a Tatabánya felé vezető pályaoldalon.
A terelés kiépítését követően, augusztus 15-től a Budapest felé vezető oldalon közlekedők a leálló-, illetve a külső sávon haladhatnak, míg Tatabánya felé a személyautók a főváros felé vezető oldal belső sávjába átterelve közlekedhetnek, a nehézgépjárművek pedig maradhatnak az adott pályaoldal belső sávjára terelve.
A munkálatok első ütemében a szakemberek a 19-es és a 31-es kilométerszelvények között már kiépítették a sávelhúzásos terelést, és a munkálatokat elkezdték a 31-es kilométerszelvénytől Budapest irányába.
Az M1-es autópálya felújításáról részletes információk és térképes grafika található a Magyar Közút Nonprofit Zrt. hivatalos weboldalán ezen a linken.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.