A Coca-Cola elbúcsúzik 200 üdítőmárkájától, azaz a portfóliójának csaknem a felétől – írja a CNN.
Az üdítőital-óriás már korábban közölte, hogy megválna pár kevésbé sikeres termékétől, mint amilyen a Tab, Zico vagy az Odwalla. Csütörtökön azonban megerősítették, hogy
a kivezetés összesen 200 üdítő márkát fog érint.
A termékpaletta csökkentésével a Coca-Colának az a célja, hogy a nyereségesebb termékekre koncentráljon, amelyek jobban illeszkednek az újvonalas “trendi” kategóriába.
Jelentős a különbség a Coca-Cola sikeres és bukdácsoló termékei között, a portfóliójuk kevésbé sikeres fele szinte alig termelt, és az értékesítések csupán 2 százalékát tették ki
- mondta el James Quincey, a Coca-Cola vezérigazgatója.
Nem meglepő a lépés, hiszen a cég jelentős pofonokat kapott az új koronavírus-járvány alatt az éttermeket és egyéb vendéglátóhelyeket érintő korlátozások miatt. Többek között ezeknek is az eredménye, hogy
az idei harmadik negyedévben a bevételei 9 százalékkal, 8,7 milliárd dollárral estek vissza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.