Rendben lezajlott a próbaterhelés az M4-es gyorsforgalmi út új Tisza-hídjánál, a Szapáry Gyula hídon
– közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Statikus és dinamikus terhelést végeztek, a hídszerkezet különböző részein, elemein mérték az ezek hatására bekövetkező alakváltozásokat és az egyes szerkezeti elemekben keletkező feszültségeket, például a főtartó lehajlását, a támaszok süllyedését. A hídon a statikus próbaterhelésben a pálya jobb és bal oldalán 16-16, egyenként 48 tonna súlyú tehergépkocsi vett részt.
A dinamikus terhelésnél pedig két tehergépkocsi haladt át a hídon óránként 5, 20, 40, és 60 kilométeres sebességgel. Megkezdődött az M4-es Abony–Törökszentmiklós közötti, 27,1 kilométeres szakaszának műszaki átadás-átvétele, a szakaszt várhatóan 2022 februárjában helyezik forgalomba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.