Óriási port kavart szerdán a hír Horvátországban, miszerint több ember is rosszul lett azután, hogy ízesített szénsavas vizet ivott. A 34 érintett közül azonban csak két főnél állapították meg ténylegesen, hogy az ital roncsolta a torkuk és a szájüregük nyálkahártyáját. A szóban forgó vizet a Coca-Cola palackozza, ezért a gyártó azonnal megvizsgálta a termékeit, ám mindent rendben talált.
Ennek ellenére azonnal elrendelte a botrányban érintett 0,33 literes Romerquelle Emotion ital visszavonását az üzletekből. Több bolt viszont még ennél is tovább ment, és minden Coca-Cola terméket levett a polcairól. A legismertebb italgyártó üdítői máshol sem fogynak, ezért egyes boltok leértékelték őket.
Az italmérgezéssel egy időben a legismertebb közösségi oldalon elkezdett terjedni egy hír, amelyet állítólag egy élelmiszeripari ellenőr tett közzé. A bejegyzésben az áll, hogy a Coca-Cola zágrábi üzemében nemrég egy tárolót a tisztítás során nem mostak ki szakszerűen, ezért vegyszer került az üdítőkbe.
Az állítólagos ellenőr bejegyzésében ezért arra kért mindenkit, hogy ne igyon a gyártó termékeiből. A hírt azonban a világhírű amerikai vállalat azonnal megcáfolta. Azt mondták, ők mindent szabály szerint tettek, és úgy gondolják, szabotázs történt.
Ahogy fentebb írtuk, az eset után a horvátok valósággal rettegnek a Coca-Cola termékeitől. Ennek ellenére úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk, mit okoz, ha egy-két korty lecsúszik a torkunkon.
Azt azonnal elárulhatjuk, hogy a gyártó nagyon gyorsan reagált, ugyanis a 0,33 literes Romerquelle Emotion italt több eszéki boltban és kávézóban is kerestük, de már nem sehol sem lehetett kapni. Az általunk felkeresett helyeken
az említett ital más kiszerelései sem voltak elérhetők.
Mivel a pánik a többi Coca-Cola terméket is érinti, ezért végül a 0,5 literes, klasszikus Coca-Colát kóstoltuk meg, ami pont olyan volt, mint azelőtt, csak most 22 centtel, vagyis 80 forinttal olcsóbban jutottunk hozzá, és egyelőre betegek sem lettünk tőle.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.