Most már hivatalos: új étteremláncot indított az USA-ban a McDonald’s, mégpedig CosMc néven, amely valószínűleg üdítőket, kávékat és egyéb italkülönlegességeket fog kínál.
A lánc azt tervezi, hogy jövőre több üzletet nyit Texasban, de a cég főnöke megpróbálta mérsékelni a várakozásokat.
Egyelőre tíz üzletről beszélünk, rendben?
– mondta a McDonald’s vezérigazgatója, Chris Kempczinski a hét elején tartott tájékoztatón.
A CosMc’s menüje úgy néz ki, mint a McDonald’s és a Starbucks keveréke. Tea, limonádé és frappé is található az étlapon. Olyan újhullámos italokat próbálhatnak ki, mint
a kurkumafűszeres latte vagy a chai tea latte.
Az italokat lehet variálni mindenféle szirupokkal, energia- vagy vitaminshottal, valamint bobagyöngyökkel.
Kétfajta szendvics van: a Spicy Queso szendvics, amely egy briós zsemle omlettel, kolbásszal, cheddarral, szósszal, jalapenochipsekkel és avokádókrémmel. A másik a Tomatillo Sandwich, amely omlett, szalonna, cheddar sajt és avokádó-paradicsom szósz kombinációja brióson. A CosMc’sben lehet kapni McMuffint és McFlurryt.
A BBC néhány marketingszakértője megkérdőjelezte egy teljesen új márka feltalálásának logikáját a kávéitalok és más, személyre szabott édes italok értékesítése szempontjából.
A vállalat szempontjából azonban egyértelmű ennek a piacnak a vonzereje, és mivel a McCafé soha nem tudott olyan népszerű lenni, mint szerették volna, elindultak más irányba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.