Az üzemi eredmény minimális, míg a nettó eredmény szép, 8,3 százalékos növekedést hozott, ráadásul az egy részvényre jutó gördülő eredmény 22,6 százalékkal bővült.
Szegmensekre bontva, a hagyományos nyomdatermékek forgalma emelkedett nagyot a bázisidőszakhoz képest, ugyanis 39,6 százalékkal nőtt az értékesítés. Az ANY szempontjából igen fontos kártyagyártás, megszemélyesítés szegmens is szép, 16,2 százalékos növekedést mutatott, amit az okmánykártya értékesítésének növekedése segített.
Arányaiban a legnagyobb csökkenést az egyéb szegmens 62 százalékos visszaesése hozta, amely főként kereskedelmi anyagok, áruk értékesítéséből származó bevételeket tartalmaz. A nyomtatványok gyártásából, megszemélyesítéséből, valamint adatfeldolgozásból álló szegmens 18 százalékkal zsugorodott, ami azzal indokolható, hogy a bázisidőszaki értéket nagyban növelte a népszavazási nyomtatványokból származó bevétel.
Az export 40,3 százalékát adta az összes értékesítésnek, így az újra növekvő pályára állt. A kivitel bővülését a biztonsági termékek és megoldások szegmens 132 százalékos emelkedése segítette, amihez az étkezési jegyek növekvő forgalma is hozzájárult. A nyomtatványszegmens szintén jól teljesített 18 százalékos bővüléssel.
Az ANY háromhavi eredményeit szemlélve még mindig elérhetőnek, megközelíthetőnek tartjuk a korábbi 82 forintos osztalékvárakozásunkat, ami a tegnapi zárószinthez viszonyítva 6,1 százalékos osztalékhozamnak felel meg. Az eddigi eredmények alapján továbbra is felértékelődési potenciált látunk a vállalatban, így fenntartjuk becslésünket az 1470 forintos fair értékre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.