A brit-holland Unilever forgalma csökkent a tavalyi utolsó negyedévben és a múlt év egészében.
A december végével záródott három hónapban a cég forgalma 5,3 százalékkal, 12,15 milliárd euróra csökkent, részben az argentin infláció miatt, illetve annak hatására, hogy stagnált a forgalma a fejlett országok piacán.
A Unilever tavalyi forgalma 5,1 százalékkal, 51 milliárd euróra csökkent, adózott eredménye ugyanakkor 51 százalékkal, 9,8 milliárd euróra emelkedett. A Unilever az idei évre 3-5 százalékos forgalomnövekedést vár.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.