Az iparágat túlteljesítve nőtt a fogyasztói értékesítés, az árbevétel és a nyereség. A Lego csoport merész és jelentős befektetéseket hajtott végre növekedést ösztönző kezdeményezések kapcsán – derül ki a cégcsoport közleményéből.
„Nagyon elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel és szeretném megköszönni elkötelezett kollégáinknak a fantasztikus közreműködésüket. Erős évet zártunk, amely során felülmúltuk a játékipar teljesítményét, és az összes nagy piacunkon növelni tudtuk a fogyasztói értékesítés és a piaci részesedés mértékét. Az újabb piacokon is kiterjesztettük jelenlétünket, ami segített elérni azt a célunkat, hogy számos gyereket bevezethessünk a LEGO® játékon keresztüli tanulás világába” – idézi a közlemény Niels B Christiansent, a Lego csoport vezérigazgatóját.
A mi ágazatunkat, ahogy sok másikat is, átszabja a digitalizáció és a globális társadalmi-gazdasági változások sora. Erős pénzügyi alapunkat kihasználva olyan kezdeményezésekbe tudunk befektetni, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy élén járjunk ezeknek a változásoknak és hosszú távon növekedést érjünk el.
A cégcsoport minden piaci szegmensben növelte a fogyasztói értékesítést. Az amerikai kontinensen és Nyugat-Európában ez a növekedés egyszámjegyű volt, míg Kínában látványos, kétszámjegyű.
2019-ben a csoport több mint 30 év után először elindította integrált globális márkakommunikációs kampányát, a Rebuild the World kampányt, amellyel a márka új fogyasztókat vonzott magához. Emellett felvásárolta a BrickLinket is, a világ legnagyobb olyan digitális felületét, amely a LEGO építés felnőtt rajongóit szólítja meg. A felület több mint egymillió taggal büszkélkedhet, emellett rendelkezik online piactérrel, tervezői szoftverrel és közösséggel, ahol a rajongók megoszthatják legújabb alkotásaikat – közölte a társaság.
Sürgetőbb és fontosabb, mint valaha, hogy támogassuk a gyerekeket egy fenntartható jövő megalkotásában – írják a közleményben, hozzátéve, hogy
több mint 80 éve látjuk, hogy a játék hogyan képes fejleszteni a gyerekek azon készségeit, amelyekkel a legbonyolultabb problémákat is meg tudják oldani, és amelyekkel egy nagyszerű jövőt építhetnek.
„Tudjuk, hogy a játék hatalmas erő, ezért tovább fokozzuk majd a játékon keresztüli tanulást támogató projektekbe való beruházásaink mértékét, hogy segítsük a gyerekeket a fenntarthatósági kérdések megértésében és felfedezésében most, és a jövőben egyaránt” – írja a Lego csoport.
A Reputation Institute kedden közzétette éves RepTrak®100 kutatásuk eredményét, amely alapján világszerte a Lego csoport a legelismertebb vállalat – közölte szerdán a cégcsoport. „Megtisztelő és egyben megható számunkra, hogy a Reptrak rangsorában a világszerte legelismertebb vállalatnak bizonyult cégünk. A Lego csoportnál nap mint nap abban támogatjuk munkavállalóinkat, hogy olyan döntéseket hozzanak, amelyek jók a gyerekek, a rajongóink, a partnereink, a környezet, illetve a helyi közösségeink szempontjából is. Ezek a tettek, – kicsik és nagyok egyaránt – amelyek a vállalati hírnevet építik. Köszönet minden kollégánknak, akik elkötelezettségükkel és lelkesedésükkel támogatnak minket küldetésünkben, hogy inspiráljuk és fejlesszük a jövő építőit” – kommentálta az eredményt a cégcsoport vezérigazgatója, Niels B. Christiansen.
A RepTrak®100 kutatást, amely 100 cég vállalati hírnevét méri fel, a Reputation Institute fejlesztette ki. A rangsor felállításához 15 országban kérdezik meg a nyilvánosságot az egyes vállalatokkal kapcsolatos benyomásaikról. A tanulmányban 7 szempont alapján értékelik a résztvevőket: termékek és szolgáltatások, innováció, munkahely, iránymutatás, vállalati polgárság, vezetőség és teljesítmény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.