A TikTok nem csak a világban, hanem Magyarországban is egyre népszerűbb: a Z-generáció körében az egyik legkedveltebb közösségi média alkalmazás, de az idősebb generációk tagjai is egyre szélesebb körben ismerik, használják – írja a Pénzcentrum. A portál cikke szerint nem feltétlenül az keresi a legtöbbet, akinek a legtöbb követője van. A begyűjtött lájkok és a videók száma sokkal többet számít.
Ezekhez az összegekhez a Pénzcentrum cikke alapján olyanok juthatnak hozzá, akik már nagyjából 1500 videót feltöltöttek, begyűjtöttek több mint 20 millió lájkot, és több mint 300 ezren követik őket.
A Pénzcentrum kiemeli: a videók posztolásakor nem azonnal jelenik meg a bankszámlán a fizetség. Az is látható az adatokból, hogy egy 100 ezres követőtáborral, túl a 150. videón már 1-1 feltöltött tartalom 10-20 ezer forintot is hozhat a konyhára. Természetesen ehhez nem elég mindig csak feltölteni egy videót – az influenszerség ugyanolyan komoly munka, mint más vállalkozás, csak itt a termék, márka maga az ember. Stratégia, üzleti terv, ötletek nélkül a TikTokon se viheti sokra senki – teszi hozzá a Pénzcentrum.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.