Mint az elemzők rámutatnak, válságos időkben az egyik legjobb befektetés az infrastruktúra, mert igaz, hogy nem lehet rajta nagyon meggazdagodni, de biztos és kiszámítható jövedelmet hoz.
Legutóbb például a spanyol Abertis csoport és a Citigroup vezette konzorcium fizetett majdnem 13 milliárd dollárt azért, hogy 75 évig üzemeltethesse a Pennsylvania Turnpike fizetős autópályát. 2005-ben a Chicago Skyway hidat adta a város koncesszióba 1,8 milliárd dollárért, s a polgármester az idén tervezi bérbe adnia a chicagói Midway repülőteret is.
A befektetési bankok tevékenységében is egyre nagyobb hangsúlyt kap az infrastruktúra, a Goldman Sachsnál például az utóbbi időben drasztikusan nőtt az ilyen jellegű ügyletek száma. A fejvadász cégek is arról számolnak be, hogy megugrott a kereslet az infrastrukturális beruházásokban járatos szakemberek iránt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.