Ha csupán Nyugat Európát (EU15) és az EFTA országokat nézzük, a visszaesés 15,5 százalékos.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete adatai szerint a múlt havi forgalom 15,8 százalékkal marad el az elmúlt októbertől, és hasonló a helyzet, ha a tízhavi eladásokat nézzük.
Nyugaton október végéig a piacszűkülés 6, nálunk pedig 5,8 százalék volt. Más kérdés, hogy Kelet-Európában inkább keresletbővülés tapasztalható: Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában például 9, 10,1 illetve 19,6 százalékkal kelt el több autó, mint az elmúlt év első tíz hónapjában.
Részletek a hétfői Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.