Egy hónap alatt – 2011. januárhoz viszonyítva – a legnagyobb mértékben az élelmiszerek árai emelkedtek, 1,2%-kal. Növekedett a cukor (15,7%), a liszt (9,3%), az idényáras élelmiszerek – burgonya, friss zöldség, gyümölcs – (4,7%), valamint a csokoládé, kakaó (2,3%) és a kávé (2,2%) ára. Árcsökkenés következett be a sajt (2,2%) és a sertészsiradék (1,6%) esetében. Az átlagosnál nagyobb mértékű volt az áremelkedés a háztartási energia körében (1,0%), ezen belül a vezetékes gáz 2,4%-kal drágult. A szolgáltatások átlaggal megegyező árnövekedésén belül a csatornadíj 6,4, a vízdíj 1,6%-kal emelkedett. A szeszes italok, dohányáruk esetében kismértékű áremelkedés (0,1%) volt megfigyelhető. Az egyéb cikkek árai nem változtak az előző hónaphoz képest. A tartós fogyasztási cikkek körében árcsökkenés (0,2%) következett be. A ruházati cikkekért átlagosan 2,4%-kal kellett kevesebbet fizetni, az előző hónaphoz viszonyítva.
12 hónap alatt, 2010. februárhoz viszonyítva, az élelmiszerek árai az átlagosnál nagyobb mértékben, 7,4%-kal emelkedtek. Ezen belül nőtt a liszt (44,1%), a cukor (28,2%), az idényáras élelmiszerek (26,8%), az étolaj (18,9%), a tej (9,7%) és a sajt (9,1%) ára. Árcsökkenés következett be a tojás (7,4%) és a sertészsiradék (5,7%) esetében. Az átlagosnál nagyobb mértékben, 7,0%-kal növekedett a háztartási energia ára, ezen belül a vezetékes gáz ára 16,5%-kal, a távfűtésé 11,8%-kal nőtt. Szintén átlag felett, 6,2%-kal drágultak az egyéb cikkek, ezen belül a járműüzemanyagok ára 16,5%-kal, a gyógyszerek, gyógyáruké 1,9%-kal nőtt. A szolgáltatások átlag alatti, 1,9%-os árnövekedésén belül a csatornadíj 9,4, a szemétszállítás 4,3, a vízdíj 3,7%-kal drágult. Szintén átlag alatt, 1,4%-kal emelkedtek a ruházkodási cikkek, 1,2%-kal a szeszes italok, dohányáruk árai. A tartós fogyasztási cikkekért átlagosan 1,8%-kal kellett kevesebbet fizetni, mint egy évvel ezelőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.