Egyenesen a Formula–1 világából érkezik a Renault Megane R.S. Trophy új turbófeltöltője, amely kerámiagolyós csapággyal rendelkezik. Ezek könnyebbek, keményebbek és simábbak az acélgolyóknál, a súrlódási ellenállásuk csak harmadakkora, mint a hagyományos, olajfilmen futó turbináké. Ez gyorsabb reakciót tesz lehetővé, azaz gázadásra hamarabb jön meg az erő. A turbófeltöltővel együtt a kipufogórendszerben is van újdonság, a hátsó dob helyére egy olyan egység került, amelyben pillangószelep is van, ez az üzemmóddal együtt hallhatóvá teszi a mély dörmögést vagy épp durrogást.
Az alapáron adott összkerékkormányzás mellett a Cup felfüggesztés is ott van a fedélzeten, tehát Torsen önzáró differenciálművet használnak.
A 25 százalékkal merevebb lengéscsillapítókkal és 30 százalékkal feszesebb rugókkal együtt a kanyarstabilizátorok merevsége 10 százalékkal nőtt. Elöl két ötvözetből készített féktárcsákat használnak, így 1,8 kilogrammal csökkent az autó tömege.
Pirosra festett Brembo féknyergeket és a 19 colos Jerez felnikre szerelt Bridgestone Potenza S001 abroncsokat kapott a kocsi. 2019-től lesz választható a Fuji Light felni, amely darabonként 2 kilogrammos tömegmegtakarítást eredményez.
A teljes cikk a Világgazdaság keddi számában olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.