BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ki kell lépni a komfortzónából

A cégeknek mindent be kell vetniük, és kreatív felhívásokkal kell megkülönböztetniük magukat, hogy a munkavállalók őket válasszák, mondta a Világgazdaságnak az Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

A cégeknek mindent be kell vetniük, és kreatív felhívásokkal kell megkülönböztetniük magukat, hogy a munkavállalók őket válasszák. „A legtöbb bevételt a fizetős kategóriáink közül az álláskategória hozza a Jófogáson” – mondta a Világgazdaságnak Palocsay Géza, az Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője. A cég tulajdonában van a Jófogás és a Használtautó.hu oldal is.

Már nincs olyan, hogy őszi, téli vagy tavaszi munkaerőpiaci szezon, mi a saját statisztikáinkból azt látjuk, hogy az év első fele kicsit erősebb. Bár az elmúlt két évben a nyár is nagyon erős volt az álláshirdetések szempontjából, de alapvetően egész évben nagy a kereslet a megfelelő munkaerőre. Jelenleg valamivel több mint 16 ezer álláshirdetés van a portálunkon, de az év más időszakaiban előfordul, hogy ez felkúszik húszezer aktív hirdetésre.

A mi felületünkön általában a kék- és a szürkegalléros munkaerőt keresik a vállalatok, a vendéglátás, a szállítás-logisztika, az értékesítés, a fizikai munka és a segédmunka a legkeresettebbek között van

– tette hozzá.

Palocsay Géza, az Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője
Fotó: Moricz-Sabjan Simon

Palocsay Géza példaként említette, hogy az e-kereskedelem felfutásának köszönhetően például a Black Friday miatt októbertől látványosan megnő azoknak a hirdetéseknek a száma, amelyekben webáruházak keresnek embereket időszakos munkára. A nagy kereslet miatt hatalmas a mozgás a piacon, a partnercégek visszajelzései szerint próbaidő alatt is előfordul 70 százalékos fluktuáció, ezért a keresések szinte sosem állnak le.

Megszűnt az is, hogy egyes cégek csak egy-két platformot használnak a kereséseikhez.

Mindent be kell vetniük, kreatív felhívásokkal kell megkülönböztetniük magukat, hogy őket válasszák. Erre kiváló példa a BKK és az FKF Zrt., amely saját felületeinek használatával, kreatív és emocionális üzenetekkel igyekezett felhívni magára a figyelmet.

A teljes cikket a Világgazdaság pénteki számában olvashatják

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.