Eléri a 403,2 milliárd dollárt 2027-re a luxustermékek globális piaca – derül ki egy friss kutatásból. A Reportlinker.com által kiadott elemzés szerint pillanatnyilag, a koronavírus-válság közepette, csaknem 350 milliárd dollárra tehető a piac értéke, a következő hét év során évente átlagosan 2,1 százalékos növekedést könyvelhetnek el a szereplők. A luxusórák és ékszerek területén rekordméretű, az átlagot meghaladó élénkülésre számítanak a jelentés készítői, itt az éves átlagos bővülés 2,7 százalék lehet 2027-ig, amikorra a piac mérete eléri majd a 129,9 milliárd dollárt. A ruházati és bőrtermékek szegmense 1,9 százalékkal nőhet a következő hét év során.
Az Egyesült Államok luxuscikkpiaca 2020-ban 94,5 milliárd dollárra tehető.
Kínában, a világ második legnagyobb gazdaságában ennél nem sokkal kisebb összegre, 79 milliárd dollárra nő majd a piac 2027-re a várakozások szerint – ez éves alapon átlagosan 4 százalékos növekedésnek felel meg. Bár Japán és Kanada szintén fontos szereplő ezen a területen, ennél jóval alacsonyabb, mindössze 0,4 és 1,5 százalékos éves átlagos növekedésre számíthat a vizsgált időszakban.
Európában Németország, az egyik legfontosabb piac 0,8 százalékos átlagos éves növekedést produkálhat 2027-ig a luxuscikkek terén.
A személyes higiénés és kozmetikai termékek piacát szintén górcső alá vette a tanulmány, ebből az derül ki, hogy az átlagos éves bővülés 1,3 százalék lehet 2020 és 2027 között, a növekedés mozgatórugója az USA, Japán, Kanada, Kína és Európa lesz. Ezen piacok együttes nagysága idén 39,4 milliárd dollár, 2027-re pedig 43,1 milliárd dollárra bővülhet.
Ezen a területen Kína növekedhet a leggyorsabban.
Az ázsiai csendes-óceáni térség piacai összességében 54,3 milliárd dolláros értékre híznak 2027-re. Latin-Amerikában ez a szegmens az elemzés szerint 2,3 százalékos átlagos éves növekedésre lesz képes 2027-ig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.