A koronavírus-járvány megmutatta, hogy Magyarországnak saját lábára kell állni több iparágban, így az egészségipar mellett többek között a higiéniai termékeket előállító cégeknek jelentősége is nőtt – hangsúlyozta Varga Mihály. Mint mondta: a kormány ezért támogatja azokat a beruházásokat, amelyek erősítik az önellátást, és a növekedés további forrását jelentik.
https://www.facebook.com/watch/?v=694589124774313
A miniszter fontosnak nevezte, hogy a hazai vállalkozások nyertesen kerüljenek ki a válsághelyzetből, ezért folytatódnak az adókönnyítések, a munkahelymegőrző intézkedések és nőnek a támogatási keretek is. Mint mondta: a gazdasági válságból való kilábaláshoz szükséges átmenetileg az eddiginél költekezőbb fiskális politikát folytatni, azonban a kormány a gazdaságpolitikai céljait nem adja fel. Fenn kell tartani a gazdaság szereplőinek a bizalmát és a vállalkozások beruházási hajlandóságát – hangsúlyozta a miniszter.
Varga Mihály úgy fogalmazott: ahogy a járvány tavaszi hulláma után, úgy most is az a cél, hogy a gazdaság működőképessége fennmaradjon, és hazánk mielőbb visszatérjen a válság előtti pályára. Ezt hivatott elősegíteni a Nagyvállalati Beruházási Támogatás, amely
már közel 300 milliárd forintnyi fejlesztéshez járult hozzá, és újabb beruházások várhatók a közeljövőben. Ezért döntött a kormány tavasszal az eredeti, 15 milliárd forintos keret 40 milliárdra történő emeléséről, míg a mostani, újabb növeléssel ez az összeg már 80 milliárd forintra emelkedik.
A higiéniai papírtermékek piacán vezető, magyar tulajdonú Vajda-Papír Kft. beruházásának köszönhetően teljessé válik a vállalat saját előállítású alapanyag biztosítása, nőnek a kapacitásai, amely stratégiai előnyt jelent a régió piacain – hívta fel a figyelmet Vajda Attila, a cég ügyvezető igazgatója a projekt bemutatásakor. Mint mondta: fontos a vállalat számára, hogy Magyarország ellátásbiztonságát javítani tudják és a környező országokban is sikerrel tudják értékesíteni termékeiket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.