A rekordmértékű 2020-as növekedés után 909 milliárdosra hízott online kereskedelem idén is folytathatja a bővülést, igaz kisebb mértékben – olvasható a Retargeting.biz sajtóközleményében.
A webshop marketinghez használatos szoftvert értékesítő vállalat szerint noha az online költés a nyári hónapokban a legalacsonyabb – akár 30 százalékkal is elmaradhat a decemberi rekordoktól – mégis érdemes lehet szezonális ajánlatokkal próbálkozni.
A nyár i lassulás egyik oka, hogy kevesebb időt töltünk az online térben, a másik, hogy ebben a kevesebb időben is kevesebbet költünk:
a legtöbb webshop számára a július és az augusztus a leggyengébb hónapok között van, valamint az átlagos kosárérték, tehát a rendelések értéke augusztusban a legrosszabb, 5-10%-kal alacsonyabb az éves átlagnál
– mondta Nótin Szabolcs a vállalat vezetője.
Nótin szerint az idei évben 10-15 százalékos növekedés következhet a szektorban, hiszen 2020-ban sokakban növelte az e-kereskedelem iránti bizalmat és sokan tapasztalhatták meg az ilyen típusú vásárlás kényelmét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.