BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nyáron kevesebbet költünk online

Ettől függetlenül az e-kereskedelem idén is növekedhet, habár nem a tavalyi rekord ütemben

A rekordmértékű 2020-as növekedés után 909 milliárdosra hízott online kereskedelem idén is folytathatja a bővülést, igaz kisebb mértékben – olvasható a Retargeting.biz sajtóközleményében.

A webshop marketinghez használatos szoftvert értékesítő vállalat szerint noha az online költés a nyári hónapokban a legalacsonyabb – akár 30 százalékkal is elmaradhat a decemberi rekordoktól – mégis érdemes lehet szezonális ajánlatokkal próbálkozni.

Fotó: Shutterstock

A nyár i lassulás egyik oka, hogy kevesebb időt töltünk az online térben, a másik, hogy ebben a kevesebb időben is kevesebbet költünk:

a legtöbb webshop számára a július és az augusztus a leggyengébb hónapok között van, valamint az átlagos kosárérték, tehát a rendelések értéke augusztusban a legrosszabb, 5-10%-kal alacsonyabb az éves átlagnál

– mondta Nótin Szabolcs a vállalat vezetője.

Nótin szerint az idei évben 10-15 százalékos növekedés következhet a szektorban, hiszen 2020-ban sokakban növelte az e-kereskedelem iránti bizalmat és sokan tapasztalhatták meg az ilyen típusú vásárlás kényelmét.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.