A felsőoktatásba érkező hallgatók tudása a matematika, a fizika és az informatika terén jelentősen elmarad a korábban megszokott és elvárt szinttől – legalábbis erre utalnak a legutóbbi statisztikai számok. A
tudásszint csökkenése miatt pedig mind az oktatóknak, mind a hallgatóknak sikertelenséggel és nagy bukási aránnyal kell szembesülniük. Sok esetben tulajdonképpen újra kell vagy kellene tanítani a középiskolai anyagot – véli Horváth Jenőné, a Budapesti Gazdasági Főiskola tanára.
A hallgatói létszám ugrásszerű növekedése, a központi felvételi vizsga eltörlése és a csökkentett óraszám a legfőbb oka annak, hogy a felsőoktatásba bekerülő hallgatók tudása évről évre romlik.
Legalábbis erre jutottak a felsőoktatási intézmények egy nemrég tartott konferencián. Bihall Tamás, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara oktatási és képzési alelnöke szerint a jelenlegi tömegszerű képzés sokszor a minőség rovására megy, ezt a munkáltatók sem hagyják szó nélkül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.