A Restaurant Brands International első negyedéves bevételét 1,26-ről 1,45 milliárd dollárra növelte, szemben az 1,39 milliárdos elemzői konszenzussal, a forgalom már a pandémia előtti szintet idézi. A kanadai Tim Horton és a Burger King láncot üzemeltető csoport egy részvényre eső 64 centes nyeresége 3 centtel jobb a vártnál, az adózott eredmény 2,2 százalékkal 183 millió dollárra hízott. Az alacsonyabb jövedelműekre építő két gyorsétterem lánc versenytársaihoz hasonlóan újabb áremeléssel próbálja fedezni megugró költségeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.