BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Pandémia előtti szinten a hamburgerfogyasztás

A Restaurant Brands International első negyedéves bevételét 1,26-ről 1,45 milliárd dollárra növelte, szemben az 1,39 milliárdos elemzői konszenzussal, a forgalom már a pandémia előtti szintet idézi. A kanadai Tim Horton és a Burger King láncot üzemeltető csoport egy részvényre eső 64 centes nyeresége 3 centtel jobb a vártnál, az adózott eredmény 2,2 százalékkal 183 millió dollárra hízott. Az alacsonyabb jövedelműekre építő két gyorsétterem lánc versenytársaihoz hasonlóan újabb áremeléssel próbálja fedezni megugró költségeit.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.