Meghibásodott a McDonald’s egyik alapvető informatikai rendszere, amely miatt számos japán, ausztrál és hongkongi éttermében technikai problémák léptek fel. A franchise hongkongi hálózatában például nem működik a mobilos és a kioszkos rendelés. Japánban pedig több étteremben leállították a személyes és mobilos rendelések felvételét a rendszer meghibásodása miatt – írja a Reuters.
Tisztában vagyunk azzal, hogy a technikai kimaradás országszerte érinti éttermeinket jelenleg, és azon dolgozunk, hogy a lehető leghamarabb megoldjuk ezt a problémát
– nyilatkozta a McDonald’s Australia szóvivője a The Guardiannak.
Az X-nek többen írtak bejegyzést a fennakadásokról: az egyik fogyasztó mindent rendben talált pénteken, amikor vásárolt a gyorséttermi óriás egyik üzletében, míg egy hoppon maradt fogyasztó arról számolt be, hogy „lehetetlen bármit is vásárolni” interneten és autós rendeléssel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.